wie weet welke betrouwbare bank op moment de hoogste internet spaar rente heeft,

Hoogste Internet spaar rekening`

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de reacties! waar moet ik opletten bij de voorwaarden? :)

Antwoorden (3)

Op dit moment 2,53% bij de Lease Plan Bank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoogste internetspaarrente is bij Lease Plan, maar lees wel goed de voorwaarden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je aub vertellen waar ik moet opletten? thnks!
het hangt er ook wel vanaf of je direct bij je geld wil kunnen: leaseplan biedt 2.56%. En ook of je automatisch iedere mand iets opzij kunt zetten: bij de ohra kan je in dat geval 2,60% vangen.

Kijk dus vooral eens op de volgende link, ik ben blij dat ik m ontdekt heb: http://www.vanspaarbankveranderen.nl/sparen-nederland

je kunt er goed en objectief vergelijken, de site is niet gesponsord door banken maar is opgezet door de makers van de Vrekkenkrant van destijds. Die hebben het dus goed bekeken.

De rentepercentages wisselen steeds! Actuele stand staat op http://www.vanspaarbankveranderen.nl/toprentemeter. Het is ook mogelijk om bepaalde banken en spaarvormen in de gaten te houden door een abonnement te nemen: dan krijg je mailtjes zodra de spaarrente verlaagd wordt (vooral de grote banken doen dat ongemerkt en nogal stiekem).

Er is een gadget om uit te rekenen hoe je, met al het geld wat je NU al hebt, het meest voordelig kunt sparen: http://www.vanspaarbankveranderen.nl/spaarwinstcalculator
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. Ik was zelf bij Leasplan uit gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zou je via die site de leaseplan spaarrekening in de gaten kunnen gaan houden met zo´n emailabonnement, en als de rente dan omlaag gaat even spieken of overstappen slim is..