Bestaat er een krant/site waar je gratis advertenties mag plaatsen voor een bedrijf?

Mijn moeder heeft een eigen bedrijf en ik wil daar reclame voor maken.

Bestaat er daar een site/krant voor (geen marktplaats of iets dergelijks)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (2)

http://www.gratislinken.nl/detail/693/gratis-adverteren-op-internet-gratisadvertenties-net.html

ik denk dat je hier veel aan heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in huis aan huis bladen gaat het vaak wel

en check deze site eens: