Online geld verdienen in het buitenland met Nederlandse , Belgische site's. Mogenlijk?

Graag zou ik als 15 jarige wat willen bijverdienen via het internet. Ik woon in Zuid - Spanje (Kanten Alicante , Benidorm). Hoe is het mogenlijk om via Nederlandse , Belgische websites geld te verdienen met o.a. :

- Enquetes invullen
- Mails lezen
- Andere mogenlijkheden?

Robin.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk.

Je kan als 15-jarige vanuit Spanje gewoon geld bijverdienen op het internet, omdat alles gewoon via het internet verloopt (wereldwijd toegankelijk).

Online geld verdienen stelt je in staat om wereldwijd geld te verdienen, zolang je de beschikking hebt over een computer en een goedwerkende internetverbinding.

Dus ja, het is mogelijk om je op Nederlandse en Belgische websites te registreren om online geld te verdienen met het lezen van e-mails en het invullen van enquetes.

Bedenk wel dat deze "werkzaamheden" vaak echter heel weinig geld opleveren. Het is aan het begin hard werken tegen een relatief kleine financiële vergoedig.

Pas zodra je een enorme lijst met referrals hebt aangebracht, ga je wat meer geld verdienen.

Je vroeg ook om andere manieren. Je moet weten dat er talloze manieren zijn om online geld te verdienen en nogmaals, dat kan gewoon allemaal vanuit het buitenland, omdat je toegang hebt tot het wereldwijde internet.

Wat veel mensen bijvoorbeeld doen de laatste tijd, is het maken van een relatief kleine website, specifiek afgestemd op het aantrekken van een bepaalde, specifieke doelgroep. Dit noemen we niche-marketing. Je zoekt als het ware naar gaten in een grotere markt en die gaten vul jij op met het bouwen van een informatieve website.

Een gat kun je zien als een zoekterm waar veel mensen op zoeken in Google, maar waar nog geen of vrijwel geen websites over te vinden zijn. Een soort gat in de markt dus.

Met zulke websites valt goed te verdienen. Denk bijvoorbeeld aan het verkopen van advertentieplekken of het promoten van de producten van bedrijven (affiliate-programma). Je kan ook leads genereren en deze gegevens doorverkopen aan bedrijven (met toestemming).

De mogelijkheden zijn eindeloos. Onderzoek wel of je gezien je jonge leeftijd minder mogelijkheden hebt en of er limieten zijn op je bijverdiensten (wettelijk en fiscaal).

Je kan jezelf ook iets aanleren, bijvoorbeeld het installeren van WordPress websites of het schrijven van artikelen of promoten van websites, zodat je met die kennis vervolgens weer andere webmasters kan helpen (en daar dus ook geld aan kan verdienen).

Het stikt eigenlijk van de mogelijkheden om online geld te verdienen en dat maakt de keuze lastig.

Op geld verdienen op internet forum vind je heel veel mogelijkheden en kennis op het gebied van online geld verdienen. Je kan daar alle vragen stellen over hoe je via het internet geld kan bijverdienen.