Hoe belangrijk is inkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belangrijk voor wat? Als vrouwenmagneet? Om een leuke oude dag te hebben? Voor de fondsenwervers van goede doelen?

Het beste antwoord

Heel belangrijk want zonder inkomen heb je niets te eten en geen dak boven je hoofd.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Inkomen is heel belangrijk!
Je moet er namelijk van leven!
De hoogte van je inkomen is een ander verhaal.
Naast de eerste levensbehoefte, kun je het zo duur maken als je zelf wil!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder inkomen kan je moeilijk eten kopen. dus tenzij je een eigen tuintje met eigen grond hebt en (grotendeels) zelfvoorzienend bent, is inkomen erg belangrijk. andere vraag is of een hoog inkomen ook erg belangrijk is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder inkomen heb je weinig mogelijkheden. Helaas zijn er in de wereld veel mensen zonder voldoende inkomen. Dat veroorzaakt een boel ellende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inkomen is heel belangrijk , je moet er van leven , rekeningen betalen,leuke dingen doen die geld kosten.
Als er geen inkomen is , dan ben je afhankelijk van anderen, of je loopt op straat als zwerwer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt geheel af van de uitgaven....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je inkomen is heel belangrijk anders heb je geen eten en geen huis om in te wonen. Het is ook een buffer voor als er onverwachts wat kapot gaat in het huishouden of andere noodzakelijke dingen die we nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ken iemand en die heeft een relatie en is dus twee verdiener....

Ze werken allebeide vaak overuren en hebben dus altijd wel wat geld over....

Maar vaak geven ze het geld aan soort van onnodige dingen uit.....bijvoorbeeld een nieuwe bankstel terwijl de oude nog goed was en ze gaan ook altijd heel duur op vakantie twee keer per jaar.....

Dat ze zo duur leven dat weten ze ook : Want elke keer dat hun baas met een paar overuren aan komt zetten dan springen ze blij de lucht in ......

Maar vrije tijd dat hebben ze niet veel...... als ze hun geld wat slimmer zouden investeren dan zouden ze ook eens een keertje uit kunnen slapen of een extra biefstukje kunnen kopen bij AH of ook eens een extra vrij dagje op kunnen nemen......

Dit is dus nooit het geval .... ze tuffen naar hun werk toe in de meest nieuwe auto die er op de markt te krijgen is etc etc etc en de meest flitsende telefoon ook ......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe verzin ik een onzinnige vraag?
Als je inkomen hebt, geef dan alles aan een goed doel. Binnen een week ben je er achter hoe belangrijk inkomen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na geluk en liefde met stip op No.3!