is het mogelijk dat een deurwaarder spullen in beslag mag nemen voor executie als ik zed niks beheer, en bij mijn stiefvader en bij mijn moeder woon?

Toegevoegd na 27 seconden:
Zelf*

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Nee. Maar wel op je inkomen.
tinus1969
6 jaar geleden
Pas maar op; deurwaarders houden niet van truukjes en voordat je het weet ligt er ook beslag op de spullen van je stiefvader en moeder
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik vraag niet of ze het doen @tinus1969 ik vraag of het mag
tinus1969
6 jaar geleden
@Uberpro, ik denk niet dat het mag, maar als het beslag er eerst ligt is het best gedoe om dat terug te draaien.

Antwoorden (1)

Nee die mag hij niet in beslagnemen.

Maar het moet aantoonbaar zijn door middel van aankoopfacturen, of bankafschriften, dat die spullen het eigendom zijn van je vader of je moeder.