Wat kan ik doen bij onterecht loonbeslag?

Is gerechtelijk een bedrag afgesproken.
Door een misverstand ging er in maart dus 1 keer iets fout.
Heb dat meteen rechtgezet en ben blijven doorbetalen. Eerst meteen beslap op huis gelegd geen nut. Nu op uitkering.
Ben weduwe. Heb sinds die uitspraak geen termijn overgeslagen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Als er loonbeslag is gelegd dan mis je ook geen betaling meer. Maar is er nu wel of niet loonbeslag gelegd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klinkt mij ook niet in de oren alsof er sprake is van een loonbeslag.

Antwoorden (1)

Je kunt bij de rechter bepleiten en met argumenten uitleggen waarom loonbeslag geen goede oplossing is voor jouw situatie. Ook kun je alsnog een betalingsregeling treffen met de partij die het beslag heeft gelegd of laten leggen (de schuldeiser dus), waardoor het loonbeslag wordt opgeheven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tegenpartij(zoon) geen praten mogelijk.
Wil gewoon dat ik opdraai voor studiefinanciering die hij heeft opgemaakt.
Hoe kom ik bij rechter??
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt het beste contact zoeken met een advocaat.