Ik sta nergens ingeschreven ?dus mijn wia is stop gezet wat nu ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
tinus1969
6 jaar geleden
Waar woon je dan?
Erna55
6 jaar geleden
Je kunt een daklozenuitkering aanvragen :

Antwoorden (1)

Simpel... schrijf je in in de gemeente waar je het grootste deel van de tijd verblijft. Neem in die gemeente eventueel ook een postbus. Dan kun je die postbus als adres opgeven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Postbus adres werkt niet voor uitkeringen en dergelijke moet een echt adres zijn