Wat te doen als ik vermoed dat iemand mijn handtekening gebruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bewijs verzamelen en getuigen vinden dan naar de politie stappen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er nogal aan waarvoor hij/zij je handtekening vervalst. Als het is om vrij te krijgen van school, dan kun je dat veel beter intern regelen dan meteen naar de pliesie te stappen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed dat mijn werkgever dat wil gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woww, klinkt spannend! En heeeeel erg fout inderdaad! Dat zou dom van hem zijn, want dan val je erg snel door de mand hoor. Vertel er eens meer over? geef ik alvast een antwoord waar je misschien wat aan hebt.

Antwoorden (2)

Naar de politie als je bewijs hebt, anders zoveel mogelijk gegevens opgeven, wie, waar en wanneer en waarvoor. De politie kan het uitzoeken en de handtekeningen vergelijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de uitleg bij de min, ik word er meteen weer wijzer van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is niet van mij overigensch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He jammer, ik had gehoopt dat jij mijn stille minnaar was maar helaas....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik min bij niemand stil. Maar inderdaad, ik kan me voorstellen dat ALS je al een stille minnaar hebt, dat 't dan 't leukste is als IK het blijk te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovendien, wie gaat er nu een vrouw minnen die wordt opgegeten door een krokodil?? da's toch zielig?? Hier, een plusje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, veel mensen zouden het van mij ook willen maar ik kan niet iedereen beminnen, net als jij denk ik....maar zoals ik is er maar eentje! Zoals jij ook helaas.....zucht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Jove, die krokodil was ook helemaal hilarisch van mij.....jij krijgt ook een plus van mij.....klopt, beter eerst zelf onderzoek doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wanneer gaan jullie daten? gniffel gniffel. Die min is trouwens ook niet van mij hoor.
We weten inmiddels dat het nog niet gebeurd is, maar dat je vermoedt dat je werkgever het van plan is te doen.

Dan zou hij dus willen bewijzen dat je onder een bepaalde afspraak met hem/haar een handtekening hebt gezet?

(Het zou natuurlijk kunnen dat je dit ook daadwerkelijk hebt gedaan, en dat je nu probeert onder dat contract uit te komen door te beweren dat de handtekening vals is, maar we gaan er even vanuit dat je de waarheid spreekt)

Zorg dat er dossier is aangemaakt. Dwz zorg dat je documenten hebt, zwart op wit, dat op dit moment jij NIET die afspraak hebt met je werkgever, die je werkgever wil vervalsen, en dat je dat ook niet van plan bent te doen.
Zorg voor bewijs dat andere mensen dit zwart op wit beweren (bijvoorbeeld mails e.d.).

Probeer voordat je instanties inschakelt ALTIJD eerst eruit te komen met je werkgever, want je zou je relatie met je baas voor altijd kunnen verzieken, en je hebt altijd nog een kans om het 1 op 1 goed te praten.
Zorg dat je bij deze confrontatie, waarbij je zo zakelijk en vriendelijk mogelijk moet blijven, de benodigde dossierstukken dus bewijzen dat je NIET getekend hebt, bij je hebt en kunt overleggen. Dan krabbelt je baas vast terug.