Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb op 2de paasdag bij een huiswerkbegeleiding gewerkt. Hoeveel krijg ik betaald?

Ik heb vandaag op 2de paasdag bij een huiswerkbegeleiding gewerkt. Krijg ik omdat dit een vrije dag is extra betaald?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
790

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De wet zegt niets over het uitbetalen van extra loon als je op officiële feestdagen werkt. In je eigen arbeidsovereenkomst of de cao staat of je hier recht op hebt en om hoeveel extra loon het gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar is er dan een CAO voor studiebegeleiding? Ik heb deze niet kunnen vinden maar misschien jij wel. Er staat niks over feestdagen in mijn contract.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er is geen aparte CAO voor studiebegeleiding. Afhankelijk van de situatie kan dit eventueel onder de CAO voor Onderwijs vallen, maar dan is dat vermeld in de arbeidsovereenkomst. Als er geen CAO in vermeld is, dan kun je er van uit gaan dat er geen CAO van toepassing is (tenzij de werkgever een fout heeft gemaakt).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding