Wanneer wordt de belastingaangifte uitbetaald?

Ik heb meteen sochtends op 1 maart belastingaangifte gedaan en ben wel benieuwd wanneer ik het geld ongeveer kan verwachten nu ik er zo vroeg bij ben, wordt dit april of eerder mei?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
bamibal
7 jaar geleden
Reken daar maar niet op. Als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, krijg je voor 1 juli bericht. Het geld komt daarna pas.

Antwoorden (1)

Eerder Juli/Augustus ben ik bang... Er zitten nog steeds hele grote gaten in de automatisering van de belastingdienst. Ik heb mijn hypotheek aftrek nooit eerder gekregen dan juli terwijl ik heel snel ben met invullen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb iedere keer de laatste jaren pas ergens eind april aangifte gedaan en kreeg meestal al eind mei betaald. Dus nu vroeg ik me af wanneer ik ongeveer het geld kon verwachten nu ik zo vroeg was