Is het mogenlijk om met een kort hbo programma strafrecht, aangenomen te worden op hbo rechten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je om aangenomen te worden op de opleiding of bij een baan? Om aangenomen te worden bij een opleiding heb je HAVO, VWO of MBO niveau 4 nodig. Of een positieve uitslag van de 21+ toets (vanaf 21 jaar af te nemen). Als het gaat om een baan ergens waar om een bachelor HBO Rechten wordt gevraagd, dan kun je hier uiteraard niet terecht met een korte cursus of 2-jarig associate degree. Anders zou iedereen wel een kort programma doen i.p.v. de volledige opleiding.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja ik bedoel aangenomen te worden op een hbo opleiding, ik las dat je bij nti door kan stromen op hbo rechten nadat je het kort hbo programma strafrecht hebt behaald. Vandaar de vraag omdat het idd een beetje makkelijk lijkt