Wat is een vooraf goedgekeurde betaling op PayPal ?

Ik heb een paypal rekening voor met name playstore , ik heb op me bank nu 5 en op me paypal 0 euro. Als ik betaal op playstore gaat er geen geld van me bankrekening af, hoe kan dit ? is het zo dat het geld er af gaat wanneer je weer geld op je paypal zet ?

7 jaar geleden
15.4K

Antwoorden (1)

Je kunt paypal op 2 manieren gebruiken, je stort geld van je bank naar je paypal account en doe daar je betalingen van, of je koppelt je bankrekening aan die van paypal en betaal indirect je betalingen op het web. Vooraf goedgekeurde betalingen hebben niets met deze twee verschillen te maken. Als je ooit een betaling doet vraagt paypal de gegevens te onthouden op het apparaat waarmee je de betaling doet, dat kan een iPad zijn, of een PC. Die apparaten vormen als je ja hebt gezegd op die vraag een geautoriseerd apparaat, d.w.z zonder tussenkomst met een wachtwoord wordt de betaling gedaan, en dat is een vooraf goedgekeurde betaling op paypal. Ik vind dat persoonlijk een beetje griezelig, dus heb ik in de instellingen van paypal alle geautoriseerde apparaten eruit gegooid, ik moet nu per betaling het wachtwoord van paypal intoetsen, dat geeft me soms nèt even het momentje om impulsieve aankopen via het web af te wenden...