Ik heb studiefinanciering aangevraagd, ik heb alle formulieren ingevuld via een papier, maar nu heb ik al 2 maanden er niets meer van gehoord?

Als het goed is krijg ik op 1 oktober voor het eerst studiefinanciering, hoe komt het dat het zo lang duurt voordat ik bericht krijg hoeveel ik elke maand ga ontvangen?
of komt het doordat ik het zo vroeg aangevraagd hebt dat ze het traag behandelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik dacht dat de aanvraag 3 maanden kon duren.

Antwoorden (2)

Ik zou er even achteraan gaan en even bellen of een mailtje sturen. Ze zijn daar niet erg snel. Heb er ook een hele hoop gedoe mee gehad. Let op als je je opleiding klaar hebt dat je zeker weet dat dat doorgegeven wordt. Anders krijg je daar ook problemen mee. Denk ook aan je OV vergoeding!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zodra je aanvraag is verwerkt hoor je hier een Bericht over te krijgen. (twee weken na verwerking) Log in via MijnDuo of bel eens met 050- 599 77 55. Hou wel je BSN bij de hand.