wat verdient een vliegtuigtechnicus?

ik wil heel graag vliegtuigtechnicus worden. maar wat verdient zo'n technicus eigenlijk??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Op deze website http://www.nationaleberoepengids.nl/Vliegtuigonderhoudsmonteur vind je daarover:

"Arbeidsvoorwaarden vliegtuigonderhoudsmonteur

Een Vliegtuigonderhoudsmonteur verdient tussen de €1700 en €2500 per maand. Dit loon wordt uitgekeerd vanaf de eerste werkdag. Tijdens de opleiding kan het zo zijn dat er een stagevergoeding wordt gegeven, maar er kan ook sprake zijn van een vergoeding vergelijkbaar aan de wettelijk vastgestelde (minimum)lonen.

Naast het salaris krijgt de Vliegtuigonderhoudsmonteur vakantiegeld, vakantie- en snipperdagen en ziekte- en reiskostenvergoeding. Afhankelijk van het bedrijf waarbij de Vliegtuigonderhoudsmonteur zal gaan werken, zijn er aanvullende secundaire arbeidsvoorwaarden. Hierbij valt te denken aan een pensioen, gunstige tarieven voor vliegtickets e.d.",

en op deze website http://www.nationaleberoepengids.nl/Vliegtuigmonteur vind je daarover:

"Arbeidsvoorwaarden vliegtuigmonteur

Een Vliegtuigmonteur kan rekenen op zo’n €1700,- tot €3200,- bruto per maand bij een fulltime werkaanstelling. Het precieze bedrag hangt onder meer af van zijn leeftijd en ervaring.

Als secundaire arbeidsvoorwaarden gelden vakantiedagen, vakantiegeld, ziekte- en reiskostenvergoedingen en vaak ook pensioensregelingen, doorbetaalde scholingsdagen en kortingen op vliegtickets.",

maar ik weet helaas niet hoe recent deze informatie is.

Misschien vind je ook salarissen in vacatureteksten? Google daar eens op.
Antoni