Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe is dit mogelijk van 25 euro per stuk naar 10 euro voor meer?

Ik kochte vandaag een hoed in winkel en hij kost 25 euro per stuk, en er kwam een vrouw bij mij die daar in winkel werkt, en zij zei : als u 3 hoeden bij die rek hangt, dan is het totaal 10 euro. En ik dacht wat vreemd, maar wel big deal. En in kassabon zag ik dat ik 50 euro bespaard heb op drie hoeden, normaal is het 60 euro, maar ik hoefde 10 euro betalen. Ik vroeg me zich af hoe dat kan? En hoed is van zeer goed kwaliteit...( 2 hoeden en 1 muts )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
790

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Winkels organiseren vaak akties om mensen naar binnen te lokken. Soms maken ze op een produkt zoveel winst dat ze er een heleboel af kunnen doen. Of ze willen graag van het produkt af omdat er een nieuw model of een nieuwe mode lijn aan komt.

Wanneer ze jou dan op die aktie attenderen omdat je hem over het hoofd had gezien voorkomen ze dat jij later boos wordt omdat ze je 'bedonderd' zouden hebben.
Sterker nog, waarschijnlijk hebben ze nu een tevreden klant die vast nog vaker terug komt.
Dat brengt uiteindelijk ook weer geld in het laatje. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aan het einde van het seisoen willen winkels vaak van hun spullen af, daarom houden ze uitverkopen om toch alles te verkopen, ze hebben liever dat je 3 hoeden koopt voor weinig dan dat ze er met 2 blijven zitten. De winkel zal er geen winst op maken, maar hoeft de hoeden in iedergeval niet te bewaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding