overboeking van ing verzekeringen naar mijn ing betaalrekening duurt 3 dagen????

ik heb afgelopen woensdag een schade aan mijn woning gemeld bij mijn ing woonverzekering, alles afgehandeld, uit te keren bedrag werd meteen overgemaakt. nu heb ik net eens gebeld of het toch allemaal wel goed gegaan is. zeggen ze me dat het wel 3 dagen kan duren voor het op mijn rekening staat!!!! hoe kan dat van ING naar ING?????????kan iemand mij dit uitleggen want deze medewerker had hier geen antwoord op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

INGverzekeringen staat apart van INGbank. Hoewel ze beide onder dezelfde naam lijken te opereren, zijn het afzonderlijke organisaties.
Ook omdat ING de verzekeringstak INGverzekeringen gaat verkopen, is het ook niet te verwachten dat de veronderstelde samenwerking alsnog gaat ontstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (2)

Omdat er mogelijk bij ING Verzekeringen intern goedkeuringen moeten worden gedaan. Medewerker zegt; word vandaag gedaan, word doorgezet naar een teamleider, financiële administratie en vervolgens komt het bij jouw terecht.. Het is maar net hoe snel die stapjes genomen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand vandaag geld overmaakt naar je rekening, dan staat het er vandaag ook op. Dat zal dus ook voor die bank gelden. Ik denk dat ze het gewoon tegen je hebben gezegd om je tevreden te stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat denk ik dus ook, vorig jaar had ik ook een schade tijdens de winter en dat kwam van een ing rekening af dus kan me niet voorstellen dat dat 3 dagen kan duren.