Jazeker. Dit is om aan te geven dat je ook ieder blad gezien hebt en akkoord gaat met de inhoud van die bladzijden. Daarnaast kan met dan nooit zomaar een blad ertussen zetten of alleen het laatste blad gebruiken en een totaal andere overeenkomst daarvoor nieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat moet. Het is een arbeidsovereenkomst (een rechtsgeldig document) en het geldt voor elke bladzijde. En om aan te geven dat het zo is, paragrafeert de ondertekenaar elke bladzijde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Ja dat moet. Dat is het bewijs dat je kennis hebt genomen van de desbetreffende bladzijde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat moet. Dit als teken dat je alles gelezen hebt, en niet zomaar klakkeloos een handtekening op de laatste bladzijde hebt gezet.