Is het mogelijk om van tevoren zelf te berekenen of je geld terug krijgt?

Van de energie maatschappij of van het waterbedrijf?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Tuurlijk, je hebt toch een meter in huis voor water en elektriciteit/gas?
En je weet toch wat het maandelijkse voorschotbedrag is?
Kosten per eenheid kun je vinden op je afrekening óf op de website van je leverancier.
Je houdt de standen van de meter in de gaten, rekenmachine erbij en je hebt het antwoord.... Tegenwoordig heeft Essent een verbruiksmanager als je slimme meters in huis hebt(kun je tegen een kleine vergoeding aanvragen) en dan wordt het helemaal makkelijk, want dan krijg je maandelijks een PDF waarop je kunt zien in een grafiek of je met het verbruik boven je voorschotbedrag zit....