als je bij 0900 nummers nog niemand aan de lijn hebt gehad maar wel een kwartier in de wacht staat (bandje) betaal je dat dan ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja, zeker weten. Doen ze ook vaak expres om geld te innen.
Zo min mogelijk 0900 nummers bellen. Kijk op link voor alternatieve nummers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja. Zodra het lijntje begint lopen en het bandje draait gaat de teller tikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker!
Probeer alternatief nummer te vinden via:0900 alternatieven.nl.
Zelf moest ik in het begin dat ik werkloos was vaak naar UWV bellen en ook vaak wachten.
Bleek dat er 2 alternatieve 0800 (gratis) nummers waren voor die kantoren maar die vertellen ze je niet....
Ze waren zelfs enigzins verbaasd dat ik ze had ontdekt maar ja,werkloos ...dus tijd genoeg zoiets uit te zoeken:-)
Zo kwam ik ook toevallig! achter bestaan van deze site...