Als je uitgaat van bijstandsniveau, zeg €1000 per maand.
Dan is dat RUWweg €10.000 per jaar.
Over 100 jaar is dat dan €1000.000.
Maak hieruit je eigen schatting.
De "baas" van AH krijgt ELK jaar €10.000.000. Van één zo'n jaarinkomen kun je dus al 100 jaar op 10 keer bijstandsniveau leven.
Kun je nagaan wat een absurd bedrag dat is.
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja en dan vaak ook nog lopen rotzooien en liegen om nog MEER te krijgen...
Als je het bruto nationaal product (wat we met z'n allen maken) deelt door het aantal nederlanders kom je op de +/- 30.000 euro per jaar uit. Dat is het gemiddelde over alle nederlanders, dus ook degene die nog niet of niet meer deel uitmaken van de arbeidsmarkt.

Vermenigvuldig dit met de +/- 80 jaar die een nederlander gemiddeld leeft en je komt in de buur van de 2,5 miljoen euro.