Wie kan me helpen aan contact gegevens van rotsvast Arnhem?

Hallo!

4 jaar terug hebben mijn vriendin en ik een appartementje gehuurd in arnhem waarbij onterecht bemiddelingskosten in rekening is gebracht.
Via de radio kwam ik erachter dat je dit kunt terug vragen, dus dit wil ik gaan doen.

Echter ik loop nu tegen het probleem aan dat rotsvast arnhem niet meer bestaat.
Weten jullie nog een ander adres of manier dat ik mijn brief bij de juiste persoon krijg?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.rotsvast.nl/woningaanbod/?type=2&orderBy=2&orderDir=0&gclid=CNjb7fvssc8CFVXNGwodQjANNw
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Overigens denk ik dat jij ([on]bewust) een contract hebt getekend met Rotsvast waarbij je akkoord ging met de bemiddelingskosten... anders waren ze nu al failliet met al die na-claims!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo Freekfluweel,
bedankt voor je reactie!
juridisch gezien mogen ze je niet dwingen tot betalen van bemiddelingskosten. Het zou te maken hebben met werken voor 2 partijen (?).

Het beste antwoord

Neem in dit geval contact op met het hoofdkantoor:
Rots-Vast Groep Hoofdkantoor Amsterdam
Kingsfordweg 151 1043GR Amsterdam
Tel. 088-0081777
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank u! precies wat ik nodig heb!