Hoeveel moeite moet je doen om geld te krijgen van paypal als er foute levering is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

DAt kan alleen als je geld terug garantie hebt gekocht.
Wanneer u een betaling verricht via de PayPal-website, kunt u nu een Geld-terug-garantie kopen om bij bepaalde transacties uw aangekochte fysieke goederen te beschermen. Als u de Geld-terug-garantie koopt, kunt u desgewenst uw objecten terugsturen naar PayPal in ruil voor een terugbetaling van de aankoopsom (met aftrek van de garantiekosten), mits u een volledig verzoek om schadeloosstelling indient binnen 45 dagen na betaling.
Dit programma is alleen bedoeld voor transacties met materiële goederen met een waarde van minder dan $1.000,00 USD, £650,00 GBP, €1.000,00 EUR, $1.500,00 CAD of ¥100.000 JPY waarbij voorgekwalificeerde kopers zijn betrokken. PayPal kan rekening houden met aanvullende criteria bij de beslissing of de geld-terug-garantie wordt aangeboden voor een bepaalde transactie.
U weet of een transactie in aanmerking komt wanneer u de pagina Betaalgegevens bevestigen opent. Als we u de Geld-terug-garantie aanbieden, ziet u een selectievak waarin de kosten van de geld-terug-garantie voor die transactie worden vermeld. Klik op dat vak voordat u de betaling stuurt. Ga voor meer informatie over de Geld-terug-garantie en de specifieke uitsluitingsbepalingen en kosten naar het gedeelte Beleid inzake geld-terug-garantie van de Gebruikersovereenkomst.
Als u Geld-terug-garantie heeft gekocht en een verzoek om schadeloosstelling wilt indienen, logt u in bij uw PayPal-rekening, gaat u naar de link Veilig handelen in de voettekst van een willekeurige PayPal-pagina, en klikt u op de link Formulier voor verzoek om schadeloosstelling in de kolom 'Voor kopers'.
Ga voor algemene informatie over de Geld-terug-garantie van PayPal, waaronder specifieke voorwaarden en uitsluitingsbepalingen, naar het gedeelte Geld-terug-garantie van de Hulp of naar het gedeelte Beleid inzake geld-terug-garantie van de Gebruikersovereenkomst.