Hoe begin je een webshop via facebook of instagram?

Vaak kom ik op instagram webshops tegen die kleding verkopen zonder kvk. Zwart dus. Ik vraag mij af hoe zij dan de betalingen ontvangen. Ik neem aan dat ze dat niet zomaar op hun rekening kunnen ontvangen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
via Instagram mag in elk geval niet, ik rapporteer die accounts altijd als spam

Antwoorden (1)

Je hoeft je niet altijd bij kvk in te schrijven om geld te kunnen verdienen. Als het bedrijf start als hobby, dienstverlening / hulp voor familie of kennissen, of verkoop waarbij niet teveel winst wordt gegenereerd dan kun je ook eerst beginnen met een particuliere webshop. Bij inschrijving bij de kvk moet je verwachten goed geld te gaan verdienen en meerdere klanten verwachten.