mail informeren collega's, wat is een nette mededeling?

informeren collega's over het niet verlengen contract collega

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Wanneer het een kleine afdeling is dan is persoonlijk netter. Kun je direct peilen of het emoties losmaakt bij andere collega's en kun je daarnaar luisteren. Bij grotere afdelingen / organisaties doet HR dit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bijvoorbeeld:

Beste collega's

Mijn contract eindigt per" xx-xx-xxxx", daarna zal ik niet meer werkzaam zijn voor "NaamWerkgever". Ik bedank jullie voor de prettige samenwerking in de afgelopen periode.

Mijn laatste werkdag is "yy-yy-yyyy", mijn werkzaamheden zullen dan worden
overgenomen door "NaamOpvolger"

Met vriendelijke groet