Valt een litteken onder blijvend letsel ?

Ik heb een auto ongeluk gehad en hierdoor letstel opgelopen. Omdat ik onwel ben geworden is het mijn eigen schuld.
Tot nu toe lijkt alles over te gaan. Maar ik heb ook een wond op mn scheenbeen gehad. Die wilde niet genezen en na meerdere kuren heeft de chirurg vandaag besloten het weg te snijden.
Mooi gehecht, dus dat levert een mooi litteken op.
Ik ben verzekerd voor blijvend letstel. Valt zoiets kleins er ook onder?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Veroorzaakt het enige belemmering in je dagelijkse leven...?

Antwoorden (1)

Een litteken valt niet onder blijvend letsel. Een litteken is namelijk geen letsel.
De oorzaak van het litteken is het letsel, de wond.
De wond is er niet meer, ergo het letsel is verholpen.