Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik erachter komen wat een betaling via Adyen is geweest?

Het bankafschrift geeft alleen cijfers en een datum.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
97.1K
Amadea
8 jaar geleden
Altijd bonnetjes (of printjes als je online bestelt) van jouw aankopen bewaren. Dan kan je aan het bedrag zien wat het geweest is.
paulus811
8 jaar geleden
Als je internetbankiert zie je de werkelijke leverancier in de omschrijving staan.
Ritsuka
8 jaar geleden
zelf goed nadenken
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Adyen zie ik bij het internetbankieren vaak langs komen. Gaat bij mij meestal om bestellingen van webshops, pc games, en mobiele abonnementen van mij en mijn man.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als nergens in de omschrijving een naam genoemd is van een webshop waar je wat gekocht hebt of een abonnement afgesloten hebt, dan kun je die wellicht achterhalen via een Engelstalig formulier op de site van Ayden. Hier:

https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Of heel goed nadenken. En alles noteren wat je online bestelt, met datum en bedrag erbij.
(Lees meer...)
Computoon
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt. Navraag bij Adyen leerde dat het een betaling aan SmartPay was. En toen wist ik het nog niet. Vervolgens een e-mail gestuurd naar de Helpdesk van SmartPay. Na een week nog geen antwoord ontvangen. Uiteindelijk kregen we van de week een helder moment. Het bleek een betaling aan een webwinkel van Vivara dierproducten. Het blijft natuurlijk niet goed dat betalingen niet onmiddellijk gelinkt kunnen worden aan een bestelling. Het is een goede les geweest. Beter noteren dus.
Grote kans dat het een paypal betaling aan banggood is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt. Navraag bij Adyen leerde dat het een betaling aan SmartPay was. En toen wist ik het nog niet. Vervolgens een e-mail gestuurd naar de Helpdesk van SmartPay. Na een week nog geen antwoord ontvangen. Uiteindelijk kregen we van de week een helder moment. Het bleek een betaling aan een webwinkel van Vivara dierproducten. Het blijft natuurlijk niet goed dat betalingen niet onmiddellijk gelinkt kunnen worden aan een bestelling. Het is een goede les geweest. Beter noteren dus.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding