Wie maakt er momenteel gebruik van het online kasboek van ING en kan mij vertellen wat de voordelen zijn?

Wil overgaan tot het online bijhouden van een kasboek bij mijn eigen bank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
1.3K

Antwoorden (5)

Het is misschien een antwoord waar jij weinig aan hebt, maar ik denk dat het kasboek van '' Yunoo'' even goed is. Een kasboek houdt namelijk in dat de gemaakte kosten en opbrengsten die je letterlijk op kas hebt weergegeven worden op een overzichtelijke manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent beter af met een kasboek op je eigen computer. Door zo een kasboek bij je bank aan te houden, maak je het lastiger om -indien dit op een gegeven moment wenselijk zou worden- van bank te veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb TIM geprobeerd en ik ben er mee gestopt omdat ik het lastig vind en het m.i. geen adequate informatie geeft. Zo kon ik bijvoorbeeld mutaties in andere INGrekeningen en in rekeningen bij andere banken niet te combineren.

Toegevoegd na 22 uur:
Met de laatste zin wordt bedoeld:

Zo kon ik bijvoorbeeld betalingen en ontvangsten (dus mutaties) in andere INGbankrekeningen en van rekeningen bij andere banken niet combineren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" uiteraard bedoel ik het kasboek op http://www.ing.nl/particulier/internetbankieren/tim-het-slimme-huishoudboekje/wat-kan-tim/van-kasboek-naar-online-huishoudboekje/index.aspx "

Dat snap ik! :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik een ander financieel programma genaamd Financial Friend, zie onderstaande website! Deze is gratis te downloaden en importeert super gemakkelijk je bankgegevens en vertaald deze naar een overzichtelijke lay-out waarin de kosten gespecificeerd worden naar 'uitgavecategorie'. Bovenal is het gratis!