wat is het verdien model van nieuw geboude kantoorpanden die al jaren leeg staan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
als ze nieuw zijn, kunnen ze niet al jaren leeg stana toch? Wat bedoel je?

Antwoorden (1)

Er staan in de Haagsche en Rotterdamse regio veel ( nog nieuwe of nog recent ) kantoor panden leeg . Tja de gemeente verkoopt de grond ( die verdiende er aan een bouwer enz een belegger heeft vaak zgn een huurder ( Vd toestemming ) vaak voor 5 jaar (zie het Duivenstein debacle in Almere . ) En dan wordt het gekocht door beleggeren staat op de balans van een pensioen fonds als bezit . Het is treurig diep diep treurig dat gemeenten en beleggers dit bizarre spel ( door ) mogen zetten . De gemeente Rotterdam staat vol met dit soort lucht kastelen . Ook in winkel centra zie je zeg leegstand en de gemeente laat gewoon nog meer m2 bij bouwen . Gemeentes en projectontwikkelaars moeten de schoorsteen laten roken . Uit eindelijk zit de bevolking met het verlies ?! Waarom vaak hebben gemeenten of ? Zich garant gesteld voor de verhuur ja hoe dom en de huur garantie van een bedrijf die failliet is heeft ook geen waarde . De VPRO en de VARA hebben kei goede reportages gemaakt over dit onderwerp . Ja . Het is een extreem verlies model Vd samenleving en op den duur moet het lucht uit de pensioen fondsen . Ja het is heel heel erg .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou willen dat dit niet waar is . Maar helaas