Hoe kan je binnen 1jaar 1 miljoen euro verdienen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van de GV vragen over 'snel geld verdienen' gaan. mmmmm... misschien wel een vraag die ik ooit ga stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joh.. ik verdien wel 2 miljoen per jaar! alleen.. ik krijg t niet... :P ok, flauw..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het juist andersom. Ik kijg het wel maar verdien het niet ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trouwen?? :P

Het beste antwoord

Ik vrees ook dat dit een heel moeilijke opdracht zal worden. Toch binnen die tijd.

Misschien is het mogelijk als je:
- plots dit bedrag zou erven
- een lotje op euromillions koopt en jij bent de enige winnaar
- trouwen met iemand superrijk
- bij de bank veel lenen en hiermee aandelen en opties kopen en dan hopen dat de beurs fenomenaal stijgt
- een bedrijf starten dat iets unieks op de markt brengt en dat dan overgekocht wordt door een grotere marktspeler
- illegale handel opzetten

Maar indien het allemaal zo simpel was, dan was iedereen miljonair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens

Andere antwoorden (21)

Dat kan niet. Dat is weggelegd voor een paar enkelingen die het zelf geen 2e keer zouden kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet met eerlijk werken, je zal met één of andere vuile handel moeten beginnen. Drugs of wapens o.i.d. Mensenhandel schijnt ook nog wel lucratief te zijn.
jc54
13 jaar geleden
als je brenninkmeijer heet kan dat makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar één manier . Trouw met een miljonair( e) . Zonder huwelijkse voorwaarden. In gemeenschap van goederen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan leg je hem op de tocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok ethisch is het niet verantwoord maar wel legaal . Ik zou het voor10 miljoen nog niet doen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahahaha Ineke ha ha ha ha LOL...
Koop van t geld dat je hebt aandelen en ga de beurs op. Verkopen als ze hoog staan,en meerdere nieuwe kopen,zo maak je aardig wat kapitaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar niet binnen een jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij je NET te laat bent met verkopen en al je centjes verliest...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
correct answer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tenzij het in een keer daalt en je moet betalen ben je zo blut
werken werken en nog eens werken en het goede lot kopen van de loterij
maar denk maar niet dat het lukt
maar mocht je toevallig wel het goede lot kopen alvast gefeliciteerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je moet een heeeeeel erg goed idee hebben en dat uitvoeren of het zal iets illegaals zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staatsloten kopen en hopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf een supergoede bestseller. Liefst eentje over afvallen en voila, je bent binnen een jaar miljonair!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de termijn op 1 jaar zet zou dat net zo goed binnen 1 minuut kunnen zijn. Je moet dus geluk hebben. Onthou 1 ding. Wie rekent op de loterij is de armoede nabij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga praten met iemand die al heer erg rijk is en vraag hoe hij/zij dit heeft bereikt. Het schijnt ook een instelling te zijn en een "trucje" (zonder illegaal te doen) en als je dat eenmaal weet, bereik je het zo weer. Donald Trump bijvoorbeeld is al diverse keren helemaal bankroet geweest maar hij ging gewoon verder met de dingen die hij wist dat werkte en is weer heel erg rijk geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk is het maar voor weinigen weg gelegd. Echter, er zijn wel mogelijkheden, waarvan enkele reeel. Ik zal beginnen met onwaarschijnlijk naar waarschijnlijkheid van succes:

- Loterij winnen

- Erfenis krijgen van een suikertante

- De juiste opties op het juiste moment kopen & verkopen {Kijk uit: opties handelen kan HEEL snel HEEL duur worden, maar je kan ook in ekele weken tijd van een honderdje enkele tonnen maken}

- Eigen bedrijf beginnen met in principe een idee wat je snel van de grond kan trekken, en waar heel veel mensen behoefte aan hebben, of mensen weten te overtuigen dat ze het nodig hebben, en je zelf NIET voor elke klant aan het werk moet:
* Eboeken verkoop op Internet
* Ebay / Maktplaats / Amazon webwinkel
* Android / iphone apps ontwikkelen
* Het nieuwe game voor Facebook ontwikkelen

Het derde punt is voor iedereen haalbaar, die bereid is zijn leven een jaar 'on hold' te zetten, een groot risico te nemen & hard te werken. in principe is een webwinkel die 50K+ per jaar winst haalt reeel voor iedereen (Bij 5% amazon provisie zou dat 1M verkopen per jaar zijn, bij 10euro per bestelling 100K bestellingen per jaar. Dat zijn 300 bestellingen per dag, 10 per uur). Een webwinkel die 1M+ winst per jaar draait kan, maar dan moet je echt een goed idee & geluk hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het zo proberen iets kopen dat veel kost en als het op de hoogte punt van de prijs staat dan verkopen beetje riscant maar het werkt bv ik heb een limid editon van ps3 hij heeft 600 euro gekost en nu staat hij voor 1000 euro gemiddelde prijs op betrouwbare webesites en je kunt hem nog upgraden voor nog meer geld te verdienen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De KLF heeft hier een handig boekje over geschreven, hoe je een enorme popster kunt worden binnen no-time. En verder een mooie documentaire over hoe je vervolgens je verdiende miljoen kunt verbranden.

All hail discordia!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 miljoen euro op 1 jaar is 2740 euro per dag.
Wat kan jij waarvoor mensen veel willen betalen?
Wat zijn jouw talenten?
Maak daar eerst een lijstje van.

Vraag je dan af: stel dat je binnen een jaar 1 miljoen euro zou MOETEN verwerven, of dat het anders je dood betekent. Deze vraag maakt creativiteit, urgentie, motivatie en energie in je vrij. Zaken die je nodig hebt om dit doel te bereiken.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet t legaal zijn?

Asperges zijn 't witte goud... asperges kweken dus, of in 't
holst van de nacht bij de " buurman" steken.

Een metaaldetector kopen en op zoek gaan naar een collectie oude munten.

Duiklessen nemen en op zoek gaan naar een onderwater schat

Collecteren voor het Sick-Basterd fonds

Peter R de Vries in minder dan z'n ondergoed filmen en aan de Story verkopen.

Of op de ouderwetse manier.. een tunnel graven onder een bank.. maar of daar nog veel te halen valt..

Toegevoegd na 3 minuten:
370 miljoen uit een oud wrak....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je werkt hard ,verdient twee miljoen en geeft één miljoen aan diegenen die het echt nodig hebben. En dan heb je nog één miljoen verdiend. QED
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedere dag 2732 euro verdienen en het hele jaar werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel slim zijn. Het kan zelfs sneller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een succesvolle business op te zetten en te kijken waar je kansen liggen. Vervolgens het geld op de juiste wijze te investeren.

En volgens "The Secret": Vooral geloven dat het kan en dat het universum je daarin zal steunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) door in de politiek te gaan ( Dehaene )
2) door een goed boek te schrijven " bv. Hoe miljonair in 1 jaar .
3) door héél véél risiko's te nemen.
4) door een zéér groot en goed draaiend bedrijf te durven overnemen met geleend geld van de bank. Schrabben in de personeelskost en zo veel winst te genereren . Nachten wakker liggen inbegrepen.