Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een verzekeringsmaatschappij die korting geeft o.b.v. GV collectiviteit?

Ik hoorde (TROS Radar 23 nov) dat er verzekeringsmaatschappijen zijn die bijvoorbeeld Hyves of AH klanten als collectiviteit zien en korting geven op de ziektekostenverzekering.

Is er een verz. maatschappij die GV als collectief behandeld en korting geeft als je een GV account hebt? Zo niet, is het een idee om dat voor te leggen aan verzekeringsmaatschappijen?

paulus811
14 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, voor zover bij mij bekend is, zijn er geen verzekeraars die collectieve korting geven op leden van GV.

Die van Hyves is zeker bekend. www.takecarenow.nl is een voorbeeld. Dat is trouwens een product van Agis.

Toegevoegd na 3 minuten:
Veel werkgevers hebben trouwens een collectiviteit voor hun werknemers, de korting die dan op een collectiviteit wordt gegeven is afhankelijk van de verzekeraar. Bijvoorbeeld CZ heeft de mogelijkheid om een collectief ziektekosten-contract af te sluiten vanaf 5 werknemers. Je krijgt dan 7% korting op de basisverzekering en 10% korting op de aanvullende (collectieve) pakketten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee helaas, die is nog niet voorhanden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nog niet, en het lijkt me ook vreemd als die er zou komen. Meestal worden collectiviteiten aangeboden aan groepen die relatief weinig zorgkosten maken. Zo valt bij Hyves te denken aan de groep jongeren die weinig zorg gebruiken, en via je werkgever aan de groep werkenden.

Ik denk dat hetzelfde niet geldt voor goeievraag. Hier hangen ook veel ouderen rond. Ik denk niet dat het uitkan om die korting te geven op hun verzekering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij (oudjes) hebben een substantiële kortingvan Agis,omdat we behalve trouwe(en dure)cliënt van Agis ook al jaren meespelen met de Postcode loterij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding