Hoe kan ik naar families in Syrie geld overmaken?

Ik heb op het nieuws gezien dat er mensen in de stad Malaya dood gaan van de honger. Is er een manier om de families persoonlijk te bereiken en geld naar ze over te maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Geld kun je niet eten, en goederen worden door de belegeraars niet (nauwelijks) toegelaten.

Wil je helpen, dan kun je het beste de hulporganisaties steunen: https://www.google.nl/search?hl=nl&q=doneren+voor+syrie&gws_rd=ssl

Denk aan Unicef, SOS-kinderdorpen, Rode kruis, Rode halve maan, Artsen zonder grenzen enz.