Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo allemaal!Ik ben buitenlander en heb een boete bij NS, paar maanden geleden gekregen, nog niet betaald.kan ik vliegen zonder probleem?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vertelt het op een toon alsof het heel normaal is dat je een boete een paar maanden niet betaalt. Ga je schamen zeg!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
HET IS OOK NIET NORMAAL ALS JE EEN BUITENLANDER BENT HIER OP EXSCURSIE EN ALS JE NERGENS KAARTJE KAN KOPEN.(OP ZONDAG) MIJN PASJE DEED NIET!EN IK BEN ZELF NAAR DE CONTROLE GEGAAN,RUSTIG MAAR!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vliegen zonder problemen zal in deze dagen sowieso niet meevallen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben wel rustig hoor, ik loop niet e schreeuwen ;-)
Het gaat me ook niet om dat kaartje ofzo (ik mijd het OV hier al jaaaren als de pest), maardat je enkele maanden een boete open laat staan verbaast me.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja..ok, sorry dat ik zo reageerde, maar soms heb je gewoon pech.Ik moest paar dagen later vliegen en had geen tijd om dat te regelen ik wist ook niet hoe en waar..etc..maar daarover ben ik helemaal niet vergeten.Ik ga gewoon betalen, was maar benieuwd daarom vroeg ik..:-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Huurschuld, boete ns, naar buitenland willen, wel geld om te kunnen vliegen............volgens mij ruikt dit ergens naar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (8)

Zonder problemen. Tenminste als je niet in een Russisch vliegtuig stapt. Te gevaarlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op schiphol heb je een ns loket

netjes betalen

en één goede reis

en geniet van onze stewardessen

ze zijn de knapste van de wereld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De douane op Schiphol controleert niet op openstaande boetes bij de NS voor je gaat vliegen. Ik verwacht dus niet dat je problemen krijgt, maar zou je het niet netter vinden de boete alsnog even te betalen voor je er vandoor gaat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als er geen vulkaanaswolk is zou dat wel moeten kunnen ja..

Een dergelijke boete komt niet zo snel en niet zomaar terecht in dat signaleringssysteem. Bij vliegvelden houden ze geen mensen tegen die een openstaande schuld hebben bij een bedrijf of particulier.

Tenzij daar een rechterlijk vonnis voor is of wanneer je een schuld hebt bij een overheid - volgens mij gaat het vooral om vorderingen die door de overheid te innen zijn (rechter, openbaar ministerie, politie, belastingdienst, dat soort clubs)

Gewoon betalen is natuurlijk handiger.

Toegevoegd na 4 minuten:
JE ANDERE VRAAG
heeft eigenlijk ook al wel genoeg antwoorden opgeleverd. toen ging het over een huurschuld. Ik ben benieuwd waarom je dit nu eigenlijk nog een keer vraagt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
DANK JE WEL, HOE MEER HOE BETER!DAAROM!
Ligt eraan of je nog van plan ben terug te komen! Als definitief in het buitenland blijft wil de overheid het schuldbedrag vast overnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Betaal de boete gewoon even. misschien gaan de prijzen dan weer een beetje omlaag bij de NS en jouw probleem is ook opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja hoor!
Je kan gewoon vliegen, niks mis mee...
Goede reis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang er nog geen rechtzaak tegen jou is geweest en jij bent niet voortvluchtig . dan kun je zonder problemen vliegen . goeie vlucht !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing