Wat is de pinlimiet bij betalingen bij aflevering aan de deur?

Ik zit bij de Rabobank. De verkoper heeft aangegeven dat je kunt betalen via pin aan de bezorger.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan je bank bellen voor een eenmalige verhoging indien dit nodig is om iets te betalen als het boven de standaardlimiet is.

Het beste antwoord

Op de site staat het volgende:

Welk bedrag u in welke situatie maximaal kunt pinnen of opnemen, ziet u in onderstaand overzicht. Wilt u uw limiet (tijdelijk) verhogen of verlagen? Neem dan contact op met uw bank en vraag naar de mogelijkheden.

Automaat In Nederland In het buitenland
Geldautomaat Rabobank € 1.250 per week * € 1.250 per week
Geldautomaat andere bank € 250 per dag € 500 per dag
Betaalautomaat € 5.000 per week * € 500 per dag

Je kunt desgevraagd ook je limieten verhogen of verlagen, maar hiervoor moet je wel even bij je bank langs met je legitimatie.
Je kunt dus bij de verkoper tot Eur 5000 betalen, maar dat kan alleen als je die week nog geen pinbetalen hebt gedaan, omdat het een maximum is die per week telt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zit bij de ING en daar is het standaard 5.000 euro. Dus ga ervan uit dat dit bij de Rabo ook zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zit ook bij de rabo, je kunt pinnen net zoveel als je maximale roodstand zou mogen zijn.
je kunt altijd eventjes de rabo bellen voor de zekerheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als u langs gaat bij de Rabobank kunt het pin limiet eenmalig laten ophogen.