Is je bankrekeningnummer hetzelfde als je betaalrekening (ing pas)?

Ik moet op een formulier mijn bankrekeningnummer invoeren, is dit hetzelfde als het nummer wat onder 'betaalrekening' staat op mijn ING betaalpas?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Ja, dat is het bankrekeningnummer.

Veel mensen hebben naast hun betaalrekening ook een of meer spaarrekeningen, al dan niet met verschillende nummers.
Dat kon bij de oude Postbank - huidige ING - allemaal op een nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, helemaal hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vrijwel altijd vragen ze het nummer van je rekening waarmee je je dagelijkse bankzaken regelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker dit is het zelfde nummer