ik heb een maestro kaart van ing maar ik weet niet waar het kaartnummer staat kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
32.9K
gvrox
9 jaar geleden
De tekst "pasnummer" staat er boven, dus ik snap niet dat je een probleem hebt om het te vinden. Het bestaat uit 3 cijfers, een letter en dan weer 3 cijfers. Of wilde je eigenlijk een credit card betaling doen ? Dat kan niet met een maestro kaart.

Antwoorden (1)

Het nummer van de pas staat op de voorzijde links onderaan.
Amadea
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Staat in het midden
gvrox
9 jaar geleden
@ronron1212 Nee hoor, Amadea heeft het juist, het staat linksonder.
ronron1212
9 jaar geleden
zie voorbeelden
https://www.ing.nl/particulier/betalen/creditcards/index.html
gvrox
9 jaar geleden
@ronron1212 dat zijn credit cards... de normale maestro betaalpas heeft het nummer linksonder : https://www.ing.nl/nieuws/nieuws_en_persberichten/2013/03/ing_zet_betaalpassen_van_particulieren_uit_voor_gebruik.html Het verbaast me echt heel erg hoeveel mensen hier op GV het verschil niet weten.
ronron1212
9 jaar geleden
Ja dat zijn gewoon betaalpassen niets meer dan dat een maestrocard is iets anders dat is een creditcard.
gvrox
9 jaar geleden
@ronron1212 Kun je misschien eens wat meer leestekens gebruiken ? Een maestrocard IS GEEN credit card. Maestro is het "normale" pinnen. Misschien ben je in de war met MasterCard.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@gvrox
Sommige Maestro kaarten hebben wel een kaartnummer zoals vraagsteller bedoelt, bijvoorbeeld de kaart van de ING in Belgie. Deze kaarten kunnen gebruikt worden om online te betalen. https://www.ing.be/xpedio/groups/ingbe/@public/@bbl/@publications/documents/mult/214545_en.jpg Verbaast mij overigens ook erg hoeveel mensen het verschil niet kennen tussen MasterCard en Maestro.