Mag je vanaf je 16e werken in een BBC of Media Markt, als iemand die je helpt bij het kopen van een smartphone?

Ik weet er namelijk veel van, en het lijkt me ook heel leuk werk...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat mag. Ik ben als zeventienjarige begonnen bij de Media Markt (Apple shop) en werk er nog steeds. Solliciteer zou ik zeggen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er een abbonement bij zit mag je dat niet doen als minderjarige mag je geen contracten afsluiten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Utrecht
9 jaar geleden
De vraagsteller wil graag bij Mediamarkt gaan werken als verkoper....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als verkoper zou je contracten moeten afsluiten, waarvoor je 18 jaar zou moeten zijn......Dat is was Deaal bedoelt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja bedoelde dat de verkoper gemachtigd word door de tel. Maatschappij om namens hun een contract af te sluiten en daar moet je 18+ voor zijn