waar kan ik ghanees geld inwisselen?

Ik heb zo'n 7000 Ghanese Cedi. Ik weet niet waar ik die kan omwisselen naar Euro's. Iemand tips ?!??!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
vraag eens rond bij een Afrikaanse winkel .
Daar komen ook wel mensen uit Ghana .
Misschien willen zij het geld wel omwisselen !

Antwoorden (2)

Je kan die niet omwisselen want ze mogen niet meegenomen worden uit Ghana
ronron1212
5 jaar geleden
Ghanese cedi mag je Ghana niet uitvoeren en ook niet invoeren. In principe kun je er dus niks mee. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook. Aangezien de waarde in euro's behoorlijk is, vind ik het vreemd dat je dit in bezit hebt. Ik ga hier ook geen tips geven. Dadelijk zit een Nederlandse toerist met Ghanees geld dat niet ingevoerd mag worden in Ghana.