Hoe vraag ik een pinpas aan voor de rekening die mijn ouders voor mij hebben gemaakt voor mijn studie?

mijn ouders zijn, toen ik werd geboren begonnen met sparen voor mijn studie, nu ga ik niet studeren en wil ik een deel van dat geld opnemen zonder dat ik mijn ouders daarin wil betrekken. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen? (ik ben 18)

Weet jij het antwoord?

/2500

Als de rekening op jouw naam staat en je bent 18 jaar, is er niets aan de hand. Informeer wel even of er nog "papieren rekeningafschriften" naar je ouders gestuurd worden, anders krijgen ze door de bank toegestuurd. Je kunt deze op jouw naam laten overzetten, maar als je nog thuis woont is dat niet zo handig. Als je nog niet internet bankiert, zou nu de tijd zijn om daarmee te beginnen. Laat je hierover voorlichten door je bank, dus ga er even langs, het werkt niet bij elke bank hetzelfde. Toegevoegd na 10 minuten: Hoe vraag ik een pinpas aan voor de rekening die etc.... ? [Langs de bank gaan en formulieren invullen aan de "vragen/service" balie.] Bij binnenkomst even informeren waar je in de rij moet staan om geholpen te worden met jouw vragen. Kan ook zijn, dat je hiervoor een afspraak moet maken, als het druk is. Maak thuis een lijstje, ja dat helpt echt, 1) pinpas 2) rekeningafschriften 3) tenaamstelling 4) internet bankieren Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100