Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vraag ik contactloos betalen aan bij de rabobank?

Ik heb een rabo wereldpas zonder contactloos betalen. Graag zou ik gebruik willen maken van het contactloos betalen. Hoe kom ik aan zo'n pas?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Amadea
9 jaar geleden
Van ABN-Amro kreeg ik ongevraagd (en ongewild) zo'n pas toegezonden. Vermoedelijk kan je het aanvragen als de bank het niet zelf regelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zat te twijfelen of ik een nieuwe pas zou gaan aanvragen, alleen het probleem is is dat ik niet weet of dat een contactloos betalen-pas is. Op de website van de Rabobank staat het er zo onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Rabobank geeft geen passen uit voor contactloos betalen. bij de Rabobank kan dit alleen met je mobiel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wachten tot je pas aan vervanging toe is (zie de datum op je pas), dan krijg je een nieuwe met die mogelijkheid.

De nieuwe worden pas sinds februari dit jaar uitgegeven.
(Lees meer...)
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is dus pas een nieuwe pas voor mij in 2019, is er geen andere mogelijkheid om de pas toch eerder te krijgen?
Amadea
9 jaar geleden
Als je een smartphone hebt kun je de Rabo Wallet app aanvragen.
Computoon
9 jaar geleden
Je kunt (kon altijd al) een extra pas aanvragen, tegen een periodiek te betalen bedrag.
Computoon
9 jaar geleden
Die wallet app werkt niet op alle smartphones. Bij de Samsung pas vanaf S4, begreep ik.
Je kunt bij de Rabobank gewoon een nieuwe pas aanvragen. Zie bron.
(Lees meer...)
bamibal
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding