hoeveel verdien je netto per uur als je 8.60 bruto per uur krijgt?

uitzendbureau betaald 8.60 per uur,wat krijg ik daarvan uitbetaald?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel uur per week werk je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
& is het fulltime of parttime
& wat is je leeftijd ongeveer?
ronron1212
9 jaar geleden
8.63 zou het moeten zijn dan is het minimumloon voor 23 jaar en ouder.
bij 36 uur zal dan netto ongeveer 1175 worden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.loon-berekenen.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
40 uur per week en ouder dan 23.
fisbel
9 jaar geleden
De rekentool van berekenhet.nl is grofmazig. Zo houdt de rekentool er geen rekening mee dat er nog ander inkomen kan zijn. (bijvoorbeeld alimentie - zie eerdere vraag van Kobus) De oorspronkelijke € 8,63 netto kan lager uitkomen als er achteraf bij de aangifte bijbetaald moet worden. Dat is het geval als een deel van het belastbaar inkomen boven € 19.822 uitkomt (jaar 2015) en belast wordt in de tweede schijf. Met 5,5% bijtelling. Wat er netto overblijft is ook twijfelachtig, omdat bij een hoger inkomen dan bijstand (zie historie) er minder aan toeslagen binnen zal komen. Met name voor de huurtoeslag kan een hoger inkomen een lagere (huur)toeslag betekenen. Tenslotte is er in de rekentool geen rekening gehouden met de werkbonus. De werkbonus wordt onder voorwaarden gegeven aan 61 tot en met 64-jarigen als vervanging van de vroegere doorwerkbonus. Kobus zal zo'n 59 jaar zijn. (geboortejaar 1955?) De werkbonus voor oudere werknemers (van 61 tot 64 jaar) vervalt per 2015 voor nieuwe gevallen. Pech voor Kobus dus. Voor bestaande gevallen blijft de werkbonus bestaan op het huidige niveau. De werkbonus vervalt uiteindelijk geheel per 2018.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/inkomstenbelasting/heffingskortingen_boxen_tarieven/heffingskortingen/hk_werkbonus/werkbonus_2014

Antwoorden (1)

Dat zal 7, 53 euro zijn .
Bron:
http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/minimumloon.html