kan ik een geblokkeerde rekening opheffen?

Mijn rekening is geblokkeerd en wordy beeinigd wegens fraude. Kan ik hem zelf opheffen en zo alsnog het bedrag dat erop staat contant meekrijgen. Of hoe kom ik anders bij het geld. Ik leef momenteel op straat (hiervoor in Hostels maar daar heb ik dus geen geld meer voor) en zit bij de abn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Een geblokkeerde rekening betekent dat je niets met de rekening kunt doen.
Je kunt dus niet bij je geld komen en je kunt de rekening ook niet opheffen.

Toegevoegd na 2 minuten:
In andere termen:
"de rekening is aan beschikking door de rechthebbende onttrokken".
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat gebeurt er met de 500,- die er nog opstaat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat hangt er vanaf wat die fraude was.
Misschien moeten er schuldeisers betaald worden.?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Is geen gerechtelijk bevel oid aan te pas gekomen. Ik handel veel in tickets en heb een paar keer tickets doorverkocht die vals waren. Ik was te goede trouw maar uiteraard wel verantwoordelijk
SimonV
9 jaar geleden
In dat geval zou je de bank kunnen vragen of ze weten wanneer je blokkering weer opgeheven wordt.