Waar vind ik de Naam begunstigde op factuur en is deze echt nodig?

Okay zo ik heb iets online besteld waar ze de factuur mee stuurde om later te betalen. Nu het probleem er staat geen naam begunstigde op. Wel andere bank gegevens; naam bank, iban nr, (twee die ik niet ken swift code, betalingskenmerk. Nu hoe betaal ik dit zonder naam begunstigde waar kan ik dit vinden of heb ik dit niet nodig? Of kan ik het iban in vullen met rest van gegevens in omschrijving zette?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K
samaiphon
7 jaar geleden
ik veronderstel dat ze dan de factuur om te betalen later zullen opsturen

Het beste antwoord

De "Naam begunstigde" is de naam van de winkel of van de website waar je het product hebt besteld of de naam van de persoon van wie je het product hebt gekocht. Die naam heb je toch zeker wel? Dan kan je die gewoon invullen.
Antoni