Ben je verplicht wat geld op re betaalrekening achter te laten?

iemand stond 1 dag rood en er was door de bank niets voorgeschoten omdat er niets te betalen was .
ik weet niet hoe ze het door hadden maar er moest een klein bedragje voor straf betaalt worden.
is da normaal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat is normaal, rood staan kost geld. Al is het maar een dag.
Dat staat ook wel in de voorwaarden denk ik. Zie het als een les, 1 dag en een klein bedrag zal niet zoveel strafrente zijn, hou er in het vervolg rekening mee.
En ja dat hebben ze door omdat de computer een programma heeft dat mensen die rood staan er uit haalt.
anneliez