Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe controleer ik of een bedrijf (ImexReal) betrouwbaar is?

ImexReal (eenmanszaak?) wil een jaar lang een gestoffeerd huisje huren voor een paar belangrijke gasten uit het midden oosten,die er tijdelijk gebruik van maken(niet tegelijk). Hoe check ik of dit betrouwbaar is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je deze imex real
http://www.imexreal.com/index.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bekijk hen KvK, Google ze na, kijk op wieowie.nl, ga na wie de eigenaar is, kijk hoe ze er financieel voor staan via www.rechtspraak.nl :)

Toegevoegd na 37 seconden:
Stel in je contract op dat ze een aanbetaling doen van 50% :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk zou ik de vraag neer leggen bij onderstaande link. Vindt het vreemd dat een klant van een eenmansbedrijf een jaar lang een huis nodig heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je nooit zeker kan weten of dit betrouwbaar is. Niet via KvK, niet via Google of wat dan ook. In zo'n geval zou ik voor mezelf op een rij zetten wat ik kan doen als er illegale praktijken in mijn gestoffeerde huisje plaatsvinden. En ik zou in het huurcontract benadrukken dat bij ontdekking van elke illegale activiteit de politie gewaarschuwd wordt en het huurcontract per direct vervalt.
Maar bovenal zou ik mezelf afvragen of ik zin heb om mijn huisje te verhuren aan een vaag bedrijf dat er gasten uit het midden oosten in wil zetten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding