Mag een financiele werkgever je verplichten om bij die bank een betaalrekening te openen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee. Dat zou gedwongen winkelnering zijn en dat is al lang verboden.

Wel kan het zijn dat het aantrekkelijk is om bij je werkgever financiele diensten te gebruiken odat bijvoorbeeld personeel aantrekkelijke voorwaarden heeft die je bij een ander niet krijgt.