Wij krijgen binnenkort €1495 per maand bruto in de Wia, mijn vraag is of iemand globaal weet wat dit netto zal zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als de (voormalige) werkgever geen aanvulling geeft op de uitkering en daarom de groene tabel voor de loonheffingen moet worden toegepast, zal dit ongeveer euro 1130.-/maand zijn.
Computoon
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vreemd. Dit is dan ruim 150 euro netto onder de bijstand.
redhouse
9 jaar geleden
Dit zal men aanvullen tot het sociaal minimum.
Computoon
9 jaar geleden
Daar hebben we weer de Toeslagenwet voor, die ook door het UWV wordt uitgevoerd. Die vult een uitkering aan tot het sociaal minimum.