Wat is financieel gunstiger bij tijdelijk minder uren werken?

Ik mag kiezen tussen tijdelijk inkrimpen van mijn contract of gelijk houden van mijn contract en vakantie-uren opnemen (totaal 20 uur). Als ik dat toch meer vrij wil kan ik vakantie-uren bij kopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Is het echt tijdelijk dan absoluut vakantie uren op nemen . Waarom je bouwt met meer dagen werken ook meer vakantie dagen en geld op . En je verliest je recht op die extra uren niet . Maar gaat dit heel lang duren zeg meer dan een half jaar ja dan doet dat de situatie geen recht ga dan met alle risico's van dien minder werken . Maar let op bij ontslag en ziekte ook minder rechten .