Kun je hier in nederlandse winkels pinnen met een Amerikaanse Visa kaart?

Ook nog een vraag: Kun je geld opnemen bij alle pinautomaten, of zijn er maar bepaalde automaten waar Visa op werkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Geld opnemen kan bij alle geldautomaten, betalen in veel winkels die Visa ondersteunen, niet alle.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geld opnemen bij een geldautomaat met je creditcard kost altijd een paar euro per opname, houd daar wel rekening mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De Visa Card is wereldwijd geldig, hier kun je opzoeken waar je in Nederland een pinautomaat kunt vinden: http://visa.via.infonow.net/locator/global/ (Hier in Utrecht alleen al zijn 100 locaties, volgens mij gewoon alle pinautomaten.)
In winkels pinnen kan als ze de Visa Card accepteren, dat staat meestal al op de deur aangegeven met het Visa-logo.
Meer info: http://www.visa.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er VISA staat aangegeven, JA.