Is het verstandig om klanten in te zetten op een beurs als promotors?

Met promotors bedoel ik dat ze de volgende activiteiten doen;
- flyers uitdelen
- mensen aantrekken mee te doen aan een prijsvraag

Toegevoegd na 8 minuten:
Deze vraag hangt samen met een eerder gestelde vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/jou-aantrekken-beursstand.50702

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ze het zelf aanbieden, zou ik het zéker doen : zo iemand heeft eigen ervaringen te vertellen, bij het overhandigen van de flyer : dubbelop reclame !! Iedereen kan van alles in zo'n flyer zetten , maar eigen ervaringen tellen véél meer voor de meeste mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet zelf wel, welke klanten je voor zoiets kunt vragen, en die ook eerlijk zullen zeggen, als ze geen zin hebben in een hele dag, maar wél voor een paar uur of zo.

Andere antwoorden (2)

Nee : het is niet verstandig om klanten in te zetten op een beurs .
Als je dat wel doet zal de klant altijd zich bemoeien met jouw zaak .
En dan kun je hem niet meer als klant beschouwen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klanten laten werken voor je? Nee dat is het slechtste wat je kunt doen.

Het enigste wat je zou kunnen doen is vragen of ze bereidt zijn een positief stuk te schrijven met naam etc. die je kan opnemen in een brochure of website. Zoiets als dit: http://www.knoworries.nl/referenties.htm