Hoe moet je studiefinanciering aanvragen?

Ik word over 3 maand 18 jaar en wil nu mijn studiefinanciering aanvragen.
Alleen de vraag, hoe moet dat?
Ik heb er echt geen idee van!
Kan iemand mij vertellen op welke site dat moet en hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dan toch bezig bent, vraag bij de belasting dienst gelijk zorgtoeslag aan, daar heb je ook recht op, want je moet als je 18 wordt zorgpremie gaan betalen. Kijk ook even bij je zorgverzekeraar of er een goedkopere polis is voor studenten.
Trek er rustig een tijd voor uit, de formulieren zullen om je oren vliegen ;)

Antwoorden (2)

Op de DUO-IB groep website kan je je aanmelden. Dat doe je dus hier: http://www.ib-groep.nl/particulieren/klantenservice/studiefinanciering_aanvragen.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Et moet via de website van de ib groep, je moet wel een digiD hebben. Vervolgens vul je je opleiding enz in. Als j alles hebt ingevuld krijg je bericht